تبلیغات


بازدید : مرتبه
تاریخ : دوشنبه 24 بهمن 1390

راه برای تحریک هورمون رشدبه منظور افزایش توده عضلانی

تلاش روزانه ما در جهت کسب و افزایش توده عضلانی می باشد . اگر شما هم به دنبال چنین چیزی هستید (تکه های ضخیم گوشت) باید پاسخ را به سه هورمون کلیدی تستسترون - انسولین و هورمون رشد (

در این روش چگونگی عملکرد (

1 -
تمرینات ورزشی سنگین انجام دهید :
.
.
.

ورزش که روش موثر و علمی در جهت آزاد کردن هورمون رشد می باشد . اگر می خواهید سبب فعال سازی هورمون رشد شوید با وزنه های سنگین و حداکثر شدت در هر ست ورزش کنید .

2 -
یه ورزش های ( حرکت های ) اصلی بپردازید :

تمرینات مرکب چند مفصلی مثل اسکوات ها - پرس ها ( که در آنها شما می توانید از که از میزان وزنه های سنگین تری استفاده کنید ) از تمرین پشت پا تمرینات چرخشی و تمرینات پرتابی بهتر می باشند چرا که سبب آزاد سازی (

3 -
به سرعت ورزش کنید :

این امر فقط برای افزایش فاز تمرکزی حرکت کاربرد دارد . هرچه سرعت در طی انقباض بالا رفته و حرکت شدید تر و خشن تر باشد (

4 -
استراجت بین حرکات ورزشی ( ست های تمرینی ):

حرکت کردن سریع از یک ست به ست بعدی سبب مهار شدت تمرین می شود اما این بدان معنا نیست که بایستی خیلی طولانی استراحت کنید . 1 تا 2 دقیقه مدت زمانی ایده آل می باشد که سبب افزایش پاسخ های هورمون رشد که طی مقدار یا دامنه پایانی آن اتفاق می افتد می شود .

5 -
ست های بیشتر برای افزایش بیشتر (

اگر تا حد ناتوانی و فقط برای یک ست ورزش کنید اثر چندانی در افزایش (

6 -
تعداد تکرار موثر در هر ست:

تمرین کردن در دامنه 12-8 ترار موثرترین روش برای نگهداری (

7 -
به سوی انفجار گیاهی بشتابید :

ترکیب 334 میلی گرم از (

8 -
قبل از تمرین از کربوهیدرات کم شیرین استفاده ببرید :

غذاهایی مانند جوی دوسر - مربا و کرم جو چاودار نمونه های انتخابی برای کربوهیدارت های مصرفی فبل از تمرین می باشند . چرا که آنها به آرامی هضم می شوند و آزادسازی مقادیر کم تا متوسط انسولین را پیشرفت می دهند . کربوهیدارت های پر شیرین مانند کیک برنج و شکر سبب افزایش ترشح انسولی می شوند که باعث جلوگیری از آزاد سازی هورمون رشد می شود .

9 -
بعد از ورزش به مقدار مناسب غذا بخورید :

کربوهیدارت هایی که سریع عمل می کنند مثل آبمیوه - پوره سیب زمینی و نوشیدنی های کربوهیدراتی بایستی همراه با منابع زود جذب شونده مانند سفیده تخم مرغ و پودر پروتئین استفاده شوند . تا بتوانند هورمون رشد را در 2 ساعت اولیه بعد از تمرین شدیدا افزایش دهند .

10 -
گلوتامین ها سبب تاثیر بیشتر (

برای بدست آوردن بیشترین حجم از این دستور استفاده کنید : 2 گرم گلوتامین را قبل از تمرین و 2 گرم گلوتامین را بعد از تمرین مصرف کنید تا سبب حداکثر عملکرد (

GH)
تحریک کنید - هرسه مورد مهم بوده اما در این بخش عمدتا با هورمون رشد (GH) سروکار داریم چرا که کسب مزیت های دوجانبه در جهت افزایش بیشتر عضله و تحلیل رفتن چربی ها می شود که این چربی ها تمام توده عضلانی را که به سختی به دست آورده ایم را پنهان می کند .GH) نشان داده شده است . سبب افزایش جذب اسید آمینه توسط بافت عضلانی به منظور رشد و ترمیم آن می شود و نیز سبب می شود که بدن چربی خود را به جای قند بسوزاند که در این صورت سوختی برای تمرین ورزشی و فعالیت بدنی محسوب می شود و به عنوان یک مزیت قند باقیمانده که باید در دسترس عضله باشد افزایش می یابد . نتیجه این است که سطح گیلیکوگن همیشه به صورت بسته بندی شده تزدیک سطح ماکزیمم قرار می گیرد و این ربطی به این مسئله ندارد که آیا شما رگیم کاهش وزن دارید با اینکه در جستوجوی افزایش توده عضلانی هستید . بدون تاخیر بیشتر بیایید تا با 10 متد برای افزایش (GH) بپردازیم .GH) بیشتری می شوند .برای حصول نتایج مطلوب به انجام حرکت های اصلی بپردازید یعنی جرکاتی که اجازه می دهد که شما با وزنه های سنگین تری تمرین کنید .GH) بیشتری آزاد خواهید کرد . مطالعات نشان داده است که دوندگان حرفه ای سرعت می توانند خروجی (GH) را با انجام دادن تناوب های 30 ثانیه ای تمرینات دوی سرعت تا 10 برابر افزایش دهند . اگر تکرارهایتان را به صورت شدید و حمله وار افزایش دهید به طوری که حرکت از شکل صحیح آن خارج نشود به شما کمک می کند تا بتوانید فیبر عضلانی نوع H-B را احیا کرده که به نوبه خود سبب افزایش سطوح (GH) می شود .GH) :GH) نخواهد داشت . دوره های متنوعی لازم است . مطمئن شوید که در هر ست وزنه های سنگینی بلند می کنید و به سختی کار می کنید تا بتوانید بهره وری عضلانیتان را به حداکثر برسانید . وقتی که می بینید حرکت را یک تکرار دیگر نمی توانید انجام دهید این بدان معناست که وقت آن رسیده تا در برنامه خود به حرکت دیگری بپردازید .GH) در سطح بالایی می باشد و سبب احیا و افزایش فشار در تمام فیبر های عضلات تحت فشار می شود . تکرارهای بالاتر از 20 تکرار و وزنه های خیلی سنگین (2 تا 3 تکرار) سبب افزایش (GH) به همان اندازه نمی شود . Mahuang ) یعنی 2 تا 4 کپسول و مقدار 200 تا 150 میلی گرم از کافئین ( 1 تا 2 فنجان قهوه ) قبل از ورزش به عنوان محرکی در جهت افزایش قدرت انقباض عضله عمل می کند در حالی که سبب افزایش سطح نوراپی نفرین (NE) در مغز می شود . N.E می تواند به شما کمک کند تا به طور سنگین تر ورزش کنید . همچنین سبب ذخیره گیلیکوگن می شود و ممکن است به شما کمک کند تا (GH) خود را افزایش دهید . تمرین کردن بسیار سنگین سبب افزایش فوق العاده سطوح کورتیزول می شود که باعث سرکوب شدن (فرونشاندن) IGF-I شده که اثرات (GH) را محدود می کند .GH) می شوند :GH) شود




طبقه بندی: مطالب اموزشی، 
ارسال توسط mostafa pilvar
آرشیو مطالب
پیوند های روزانه
امکانات جانبی

کلیپ تمرینات قبل ازالمپیا

کلیپی ازقهرمانان جهان

کلیپ تمرینات کای گرین(2)

کلیپ فیگورگیری علی تبریزی

قهرمانی جی کاتلر المپیا2011

جی کاتلر فیل هیث المپیا2011

تمرینات کای گرین(1)

تمرینات فیل هیث

ارنولد(3)

تمرینات شان ری

ارنولد(2)

ارنولد(1)

تمرینات کوین لورن

تمرینات رونی کلمن

  • تبادل لینک رایگان
  • blogskin

    دانلود فیلم

    سایت ساز رایگان

    بهراد آنلاین

    کلیپ موبایل

    دانلود فیلم

    نرم افزار موبایل

    قائم پرس