تبلیغات


بازدید : مرتبه
تاریخ : جمعه 12 اسفند 1390

نگاهی خوب و دقیق به عضلات سینه خود بكنید، حال برای توسعه آنها از این راهنمایی‌ها بهره ببرید.

مردم همیشه توجه خاصی به عضلات سینه من در حین توصیف فیزیك بدنی‌ام دارند. شاید آنها فكر می‌كنند كه آرنولد قدرت خاصی در پرورش سینه خود داشته است.

به همین دلیل می‌خواهم درباره توسعه‌دادن قسمت‌های ضعیف عضلات سینه شما را راهنمایی كنم. خیلی‌ها فكر می‌كنند كه مشكل اصلی آنها سایز كلی عضلات سینه است اما باید به مسائل دیگر نیز توجه داشته باشند. در این مقاله به ضعف‌های رایج در این عضله اشاره می‌كنم.

خارج سینه: اگر قسمت بیرونی عضله پكتورال شما توسعه كافی نداشته باشد، تكامل عضله سینه قابل رویت نیست. حركت مورد علاقه من برای تحریك این قسمت، قفسه سینه با دمبل است. در پایین حركت دست‌ها را تا كشش كامل عضلات باز كنید، سپس وزنه را با آرامی و بكارگیری عضلات سینه بالا بیاورید. توجه داشته باشید كه برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی قبل از انجام این حركت خوب بدن را گرم كنید. پارالل نیز حركتی عالی برای قسمت خارج سینه به حساب می‌اید. برای انجام این حركت تا جای ممكن پایین بروید و پس از كمی مكث به بالا بیایید. همچنین با بازكردن دست‌‌ها به مقدار بیشتر از عرض شانه در حركاتی چون پرس سینه و پرس بالاسینه باعث تحریك بیشتر از این قسمت می‌شوید.

داخل سینه: حركت كراس‌اور با كابل، بی‌رغیب‌ترین حركت برای بخش داخلی عضلات سینه می‌باشد. در هنگامی كه در پایین حركت دست‌ها به هم نزدیك می‌شوند توجه داشته باشید كه عضلات سینه خود را به شدت منقبض كنید. با گنجاندن این حركت در تمرینات خود می‌توانید خط تفكیكی خوبی بین عضلات سینه خود ایجاد كنید. حركاتی نظیر پرس سینه و قفسه سینه نیز می‌توانند داخل سینه را رشد دهند. در صورتی كه در حركت قفسه سینه در بالای حركت برای 2 تا 3 ثانیه كاملاً سینه‌تان را منقبض كنید همچنین در پرس سینه با گرفتن میله هالتر به اندازه عرض شانه‌ها یا كمی كمتر از آن می‌تواند اثر خوبی بر روی داخل سینه بگذارد.

بالاسینه: شاید فكر كنید می‌خواهم حركت پرس بالاسینه و قفسه بالاسینه را به شما توصیه كنم اما چیزی بیشتر از اینها برای گفتن وجود دارد. در اینجا رازی درباره حركت پرس بالاسینه را با شما در میان می‌گذارم آن هم تغییر زاویه میز بالاسینه در هر ست می‌باشد. زاویه میز بالاسینه را از 15 درجه شروع كرده سپس 25 درجه بعد هم 35 و بعد هم به 50 درجه برسانید. من بعضی اوقات سه ست حركت را در هر زاویه اجرا می‌كنم. با این تكنیك هیچ یك از بافت‌های عضله سینه از زیر تمرین نمی‌توانند فرار كنند. همچنین برای شكل‌دادن به عضلات سینه و پیشرفت آنها می‌توانید از سیستم‌های تمرینی گوناگونی نظیر استراحت/ توقف، ست‌های نزولی و یا ست‌های انفجاری در برنامه تمرینی خود استفاده كنید.




طبقه بندی: تمرینات سینه، 
ارسال توسط mostafa pilvar
آرشیو مطالب
پیوند های روزانه
امکانات جانبی

کلیپ تمرینات قبل ازالمپیا

کلیپی ازقهرمانان جهان

کلیپ تمرینات کای گرین(2)

کلیپ فیگورگیری علی تبریزی

قهرمانی جی کاتلر المپیا2011

جی کاتلر فیل هیث المپیا2011

تمرینات کای گرین(1)

تمرینات فیل هیث

ارنولد(3)

تمرینات شان ری

ارنولد(2)

ارنولد(1)

تمرینات کوین لورن

تمرینات رونی کلمن

  • تبادل لینک رایگان
  • blogskin

    دانلود فیلم

    سایت ساز رایگان

    بهراد آنلاین

    کلیپ موبایل

    دانلود فیلم

    نرم افزار موبایل

    قائم پرس