تبلیغات


بازدید : مرتبه
تاریخ : شنبه 6 اسفند 1390
همه چیز یه حدی داره شما آب هم که زیاد مصرف کنی دچار بیماری میشی غذا هم همین طور دارو هم همین طور مکمل هم همین طوره
بعضی ها اعتقاد دارن که مکمل ها رو اشکالی نداره به صورت مداوم مصرف کنید اما به نظر من کسی که قصد شرکت در مسابقه نداره بهتره که هر از چندی هم از نظر تمرینات هم از نظر مکمل یه دوره استراحت داشته باشه
خوب همیشه هم نباید که یک نوع مکمل رو مصرف کنی بدن شما تو هر سطحی یه نیازهایی داره با هم یکسان نیست برای همینم باید اون نیازو بشناسی بعد بری سراغ مکملا هر شرکتی هم یه سری مکمل داره که مشخصات خاص خودش رو داره آدم بهش مجذوب میشه قرار نیست تا ابد یک محصول از یه شرکت و مصرف کنی مسلما بدن دیگه جواب نمیده به قول معروف
اما اینکه بدن بعد از یه مدتی به مکمل ها جواب نمیده بحثش جداست بعضی ها فکر می کنن همیشه باید تو حالت رشد باشن اگه این طور باشه خوب طرف بعد از 20 سال تمرین............................ باید 1000 کیلو عضله باشه نه این طور نیست زمانی که شما برای اولین بار کراتین مصرف می کنی حال می کنی میری مثل ملوان زبل تمرین می کنی 5 کیلو هم با یه کراتین وزن میگیری اما دیگه این اتفاق برای بار دهم قرار نیست اتفاق بیفته وگرنه با همون کراتین تو بار دهم شما 50 کیلو وزن گرفتی وای به حال اینکه چیز دیگه هم کنارش مصرف می کردی
بعضی ها هم اعتقاد دارن که آقا ما اومدیم خرج کردیم بعد مصرف نکنیم که میخابه
خوب شما الآن داری غذا می خوری آب می خوری کار می کنی ببینم قراره اگه کار نکنی یکی بیاد پول بیاره دم خونتون قراره اگه غذا نخوری همین طوری بمونی قراره اگه آب نخوری تشنت نشه خوب می بینی که همه چی همین طوریه
بعضی هم میگن اصلا چرا مکمل مصرف کنیم خوب اجبار که نیست داداش من شما سبک تمرین کن سیستم هم نرو همون منابع طبیعی کفاف میده اما وقتی بیشتر میخا میخا بدنت تیکه بشه میخا بدنت عضلش بیشتر از 75 کیلو حجم داشته باشه میخا رخ کشی کنی میخا رکورد بزنی و ... خوب معلومه که بدنت نیاز بیشتری داره اینه که باید دست به دامن مکمل بشی چون اگه نشی بدن کم میاره زیر فشار تمرین و توقعات زیاده از حد شما غذای طبیعی جواب نمیده شما برای اینکه 200 گرم پروتئین مصرف کنید اونم خالص چیکار می خای بکنی یا اینکه 200 گرم پروتئین بخوری 50 گرم وی باشه 50 گرم کازئین باشه 50 گرم آلبومین باشه 50 گرم سویا باشه چیکار میخای بکنی شما میخای روزی 2000 میلی گرم ویتامین ث مصرف کنی چیکار میخای بکنی میخای یه گونی پرتقال بخوری یا 20 تا کیوی بخوری
شما میخای کراتین بخوری روزی 10 گرم چیکار میخای بکنی میخای 10 کیلو گوشت بگیری بخوری میخوای آرژنین بگیری بخوری پمپ بندازی عضلتو چیکار میخای بکنی میخای هورمون رشدت تشح بره بالا چیکار میخای بکنی میخای سطح تستوسترون طبیعیت ترشحش بره بالا پیاز می خوری چقدر می تونی بخوری می خوای زنجفیل بخوری می خوای فلان بخوری چقدر می تونی بخوری می خوای 250 میلی گرم کافئین بخوری چند تا فنجون قهوه می خوای بخوری
می خوای کربوهیدارت میکس بخوری راحت سریع آماده بدون اینکه شکمت ورم کنه بیاد بالا چیکار میخای بکنی وخیلی چیزای دیگه
خوب نمیشه هم خر بخوایم هم خرما رو
اما همه چی که مکمل نیست شما هزاری هم که مکمل بخوری اما تغذیت درست نباشه تمرینت درست نباشه استراحتت درست نباشه هیچی نمیشه جز اینکه جیب مکمل فروشا رو پر می کنی جیب خودت خالی
همه چی هم که تمرین نیست همه چی هم که غذا نیست همه اینا با هم همه چیه یکیش کم باشه کارت می لنگه اما غذا تغذیه این خیلی مهمه شما روزی 5 تا mrp بخور اما وعده غذایی نداشته باش ببین بدنت چطوری چلونده میشه امتحان کن ضرر نداره که غذا خیلی خیلی مهمه اونم از نوع خوب و با کیفیت و با ارزشش
آخرشم اینکه پولتون رو بیخود هدر ندید اگه قراره 200 تومن خرج مکملت کنی ببین همین قدر خرج تغذیه طبیعیت کردی اگه نکردی بدون که خیلی داری اشتباه میکنی
و یه توصیه هم اینکه آقا جون من اگه مکمل درست حسابی گیرت نمیاد یا نخور یا به همین داروخونه ای ها اکتفا کن همین ایرانی ها پویا دوبیس میلاتچ و.... این خیلی بهتره که بدی پولتو یه مکمل چینی اصلا درجه یک چین چه می دونم اصل چین به قول خودتون بخری بعدشم که دهه بعدی سنت که رفت ببینی کبدت افتاده زمین کلیتم پیاده شده فشار خونتم زده چشاتو ترکونده و هزار درد و مرض دیگه اون موقع که فکر می کردی چین چینه دیگه اصل چینه دیگه بهتر از تقلبیه حالا حالشو ببر که بهتر از تقلبیه
آقا جون اگه فکر می کنید اصل گیر نمیاد اصلا نخرید نخورید والا بهتره از همین تغذیه طبیعی استفاده کنید والا بهترتونه به حرف کسی هم گوش نکنید اگه ته دلت رضا نمیده میگه مشکل داره میگه گیر نمیاد داداش من نخر نخور بدنسازی که فقط مکمل نیست بعدشم رفتی باشگاه هی بازو اینو و اونو نگا نکن وسوسه بشی هی حرف و پچ پچ این و اونو گوش نکن که همش در مورد مکمل و هورمون و فلان صحبت می کنن بعد وسوسه بشی این از این اونم از اون


طبقه بندی: مطالب اموزشی، 
ارسال توسط mostafa pilvar
آرشیو مطالب
پیوند های روزانه
امکانات جانبی

کلیپ تمرینات قبل ازالمپیا

کلیپی ازقهرمانان جهان

کلیپ تمرینات کای گرین(2)

کلیپ فیگورگیری علی تبریزی

قهرمانی جی کاتلر المپیا2011

جی کاتلر فیل هیث المپیا2011

تمرینات کای گرین(1)

تمرینات فیل هیث

ارنولد(3)

تمرینات شان ری

ارنولد(2)

ارنولد(1)

تمرینات کوین لورن

تمرینات رونی کلمن

  • تبادل لینک رایگان
  • blogskin

    دانلود فیلم

    سایت ساز رایگان

    بهراد آنلاین

    کلیپ موبایل

    دانلود فیلم

    نرم افزار موبایل

    قائم پرس